Kdo je ROMANA

Řiďte svou kapacitu zaměstnanců v pobočkové síti s ohledem na optimalizaci směn

ROMANA je robotická manažerka, která pomáhá firmám s řízením, organizací lidské  kapacity a optimalizuje směny s ohledm na tok klientů/výrobních požadavků

  • Řízení organizační struktury
  • Řízení zaměstnanců a pracovní síly
  • Plánování zaměstnanců
  • Reporting

Rodina produktových řešení od ROMANY

Romana Výkonný Manager

Romana Směnový Manager

Romana Data/Analytický Manager 

Řiďte svou pobočkovou síť, pracoviště, zaměstnance a směny s plnou silou

Spravujte svou malou firmu se Směnovým manažerem a usnadněte si plánování směn

Analyzujte výkon vaší firmy a zjistěte potenciál pro zlepšení díky Datovému/Analytickému manažerovi

PĚT SNADNÝCH KROKŮ K POUŽÍVÁNÍ ROMANA VÝKONNÉ MANAŽERKY

1.

Sběr základních vstupních dat a nastevení ROMANY.

2.

Čas na vyzkoušení.

3.

Specifikování požadavků pro ostrý provoz a integrace.

4.

Nastavení a integrace.

5.

Přechod na živý provoz.

Trendy a novinky

Jak řídit klienstké fronty a dělat zaměstnance spokojenější

How to increase efficiency of branches, sales and customer satisfaction. Get your branch network performance under control.

  • Do you know where are you in a capacity in your network? 
  • Planing based on employees or customers flow
  • How to see whole branch network performance

Představení

Jak pracovat s ROMANOU. Nastavte vaše dovednosti a dovednosti vašich managerů.

  • ROMANA objevování
  • Vytvořte organizační strukturu
  • Organizujte zaměstnance
  • Plánujte vaše zaměstnance

Romana pomůže řídit vaší pobočkovou síť

Saving salary costs
Reduction time for planing
Business performance increase

Kontaktujte nás

© Copyright - Romana Solutions / FFCG